Moves like Jagger

tjoo bloggen! förlååååt att min uppdatering suger men har ingen dator för min är helt handikappad och kan fan inte skriva på min mammas men gör mitt bästa haha. Jennifer har ju redan berättat vad vi gjorde igår så behöver inte ta det igen, när jag kom hem träffade jag min bror som kom hem från alanya inatt, fick ett par converse breee :D Idag har jag varit hemma bara med min syster, bror och mami. suttit och pratat, lagat mat och sånt så det va myys. sen senare på kvällen gick jag och storasyster på bio, filmen hette typ försvunnen, helt okej men lite konstig. Nu ringde mongolid barnet jennifer, sen kom hon på att hon skulle duscha så hon la på haha och då kom jag också på att jag skulle duscha så måste sluta nu. kan inte lägga in bilder på dne här fittdatan heller, oh fuck behöver verkligen fixa min dator.....aja vi höres. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0