Söndaaaag



ååå är helt död. Igår åkte jag hem till emma på kvällen, vi pratade, rökte & drack och såå skitmysigt! Sen mötte vi upp frida hanna och någon annan tjej vid tuben, vi åkte till hammarbyhöjden där vi skulle till savannen men polisen kom osv så vi drog aldrig dit men vi mötte wille och alla dom, var ett tag med dom. Sen drog vi till gullmars och där mötte vi glen barre & några andra :) Sen köpte vi mat, och sen vidare på fest i huddinge. Asååååå sjukt jobbigt haha, vi gick fel o gick runt där i en halvtimme, sen kom vi till festen där var de lite segt sen hade vi problem med hemgången igen haha men det löste sig för vi fick skjus av asskön snubbe som är vår nya taxi. Wopppppppppppppp!

Juste! När vi kom hem fick emelie typ psykproblem alltså påriktigt, hon skakade och allt snörrade och jag fick paniiiiiiiiiiiiik! Jag lagade mat skitsnabbt allting haha sen när vi kollade på film, hon ba asså jennifer de snurrar, allt snörrar! jag ba va vad ska jag göra shit jag ba panik haha sen gav jag henne jordgubbskräm sen blev det lite bättre men hennes hjärta dunkade skiitsnabbt :o .. shit hon skrämde livet ur mig -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0