trååk

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 1 hihi
Vilken svordom använder du mest? typ fitta och fan haha
Äger du en iPod? yääs
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med på bilden :D
Vilken var den senaste filmen du såg? vet inte
Har några av dina vänner barn? nej :p
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet jao
Har någon någonsin kallat dig lat? ja
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? vanlig
När var senast någon stötte på dig? igååår häää
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? haha jag vet inte
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jag vet inte
Tittade du på tecknat när du var liten? ja såklart
Äger du några band t-shirts? nej
När flög du senast? för några veckor sen
Läser du för skojs skull? jag hatar att läsa haha
Pratar du några andra språk? ja rumänska
Har du en stationär dator eller en laptop? båda
Vilka gör du, önskningar eller planer? både och
vilka läder har du varit i? oj.. Rumänien,Grekland,Spanien,Frankrike,Scweiz eller hur de stavas haha sen kommer jag inte på fler nu
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja jag vill ha näspiercing kanske, och en tatuering i nacken :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja faan
Vad har du med dig in på bion? cola popcorn chips, ALLT! haha
Vem var din favorit lärare? emelie & micke i enskedeskolan, världens bästa!
vilken är din favoritlåt just nu? Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera
vem pratade du senast med i telefon? emelie
har du nånsin varit kär? Yes
kan man va kompis med ett ex? ja absolut
vilken är din favoritfärg? röd
hur många kuddar sover du med? många alltså haha
tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes
när grät du senast? kommer inte ihåg
när fick du senast en puss? igår hehe
vad kan vara det mest avtändande hos en kille? när han leker ball inför sina kompisar och är helt annorlunda annars.
finns det någon som vet allt om dig? nej
tror du på änglar? haha nej eller jag vet inte
hur många par skor har du? jag vet inte :p
vem fick du senast sms ifrån? gabbe
Vad har du för väder? blåsiigt
Har du en blogg? nej asså
vart är du just nu? i mitt vardagsruuum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0