LÖRDAG ♥

Tjo bloggen! JA den suger, men skaffar ny när jag fixat min dator som aldrig lär hända och då kommer allt gå fiiiint. Igår va jag på grönan där Håkan hellström spelade med julia davis och julia holknekt, orkar inte berätta allt utan det enda jag kan säga är UNDERBART. Han va sjukt bra (som vanligt) Efter det drog jag till gullmars där jag mötte jennifer och emelie, vi drog vidare till skanstull och mötte upp lite ruuliga människor :) Kom hem tidigt och lite senare kom min fina pojkvän hem till mig, vi myste framför film, duschade och tog det bara lungt ♥ idag har jag bara tagit det lungt med baby, han drog till gymet för en stund sen så nu ska jag hoppa in i duschen och sen möta upp filippa och julia, vi ska busa ikväll. får se vad som händer :D pusspuss


kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0